×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اطلاعیه فدراسیون فوتبال در واکنش به اخبار منتشره درباره «تاج»

به گزارش تجدد به نقل از ایرنا فدراسیون فوتبال در واکنش به خبر منتشر شده درباره فهرست اتهامات «مهدی تاج» رئیس این فدراسیون، در بیانیه‌ای که آن را تحت عنوان «تکذیبیه» منتشر کرده است، نوشت:

یک هفته از تغییرات در فدراسیون فوتبال می‌گذرد و با وجود تلاش تیم جدید بر سکوت و تمرکز بر امور جاری، در این چند روز انتشار مطالب خلاف واقع بیش از اندازه و نشانگر تلاش به ثمر ننشسته‌ایست که علیه فوتبال ایران انجام شده و ادامه دارد. پس از صحبت‌های شب گذشته وزیر ورزش در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری و اظهارنظر صریح وی مبنی بر نبود هیچ‌گونه منع بر حضور افراد در انتخابات فدراسیون و رای‌گیری از مجمع، ظهر امروز فعالیت تازه‌ای علیه شخص رییس فدراسیون آغاز شده که استناد آن به خبری قدیمی است که به ظاهر قرار است تازه جلوه داده شود. پرونده‌هایی که همه آنها مربوط به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بوده و امر شخصی در آن رخ نداده است.

این خبر که مبنای آن استعلامی است که قبلا در کمیته بدوی فدراسیون فوتبال به‌صورت بی‌طرفانه مورد بررسی قرار گرفته، درباره سلسله اتهاماتی است که پیش از این به آنها رسیدگی شده تا در تک تک پرونده‌ها منع تعقیب صادر شود. البته برخی از آنها نیز با پیگیری بازرسی دوباره مورد بررسی قرار گرفته اما قراری برای آنها صادر نشده و بنابراین کوچکترین تخلف یا عدول از مر قانون در این مسیر رخ نداده است. لازم به ذکر است، در نامه استعلام از قوه قضاییه این نکته ذکر شده که انتشار محتویات آن ممنوع و خلاف قانون می‌باشد که این اصل اولیه اخلاقی، توسط این جریان مخرب زیرپا گذاشته شده است.

بنابراین با تذکر این نکته که حق شکایت و پیگیری قطعی برای مجموعه فدراسیون فوتبال محفوظ است، خاطرنشان می‌شود که همچنان نهایت همکاری کمافی‌السابق با نهادهای قضایی صورت خواهد گرفت. در پیشگاه مردم ایران بخصوص در فوتبال چیزی مخفی نخواهد ماند، ضمن آنکه بالاتر از آن خداست که بر همه امور آگاه است.

با توکل به خدا و با حمایت ملت شریف ایران و با اتکا به اعتماد مجدد مجمع فوتبال و مردم، خود را آماده جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهیم کرد. مجموعه فدراسیون دست همه را برای یاری تیم ملی و حضور در این مسیر سخت به گرمی می‌فشارد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true