×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
زنده از اردوگاه ایران: پیش به‌سوی ولز

به گزارشتجدد به نقل از ورزش سه، تیم ملی حالا سومین حضور پیاپی در جام جهانی را تجربه می‌کند. حضور در گروه B مسابقات و جدال با تیم‌های قدرتمندی مثل انگلیس، آمریکا و ولز انگیزه شاگردان کارلوس کی‌روش را برای کسب موفقیت و البته تاریخ‌سازی بیشتر از قبل کرده است.

بازیکنانی که اکثرا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم حضور داشتند و حالا با سابقه‌ای بیشتر و البته تجربه‌ای بهتر به دنبال اتمام کار نیمه تمام خود هستند.

هر چه به شروع جام جهانی نزدیک می‌شویم، اخبار و حواشی پیرامون تیم ملی نیز افزایش پیدا می‌کند. اخباری که قطعا تا پایان جام جهانی برای هواداران فوتبال‌دوست جذاب خواهد بود.

 کارلوس کی‌روش با انتشار پستی در اینستاگرام خطاب به بازیکنانش حرف‌های مهمی زد و گفت:
بچه‌ها
در فوتبال نمی توانیم وقت‌مان را با بهانه‌جویی یا سرزنش دیگران صرف کنیم. ما باید مسئولیت‌های خود را بپذیریم، متواضع و قدرتمند باشیم تا با هم در مقابل ناکامی‌ها و اشتباهات خود ایستادگی کنیم.
در فوتبال وظیفه ما این است که بازی کنیم، برای حامیان خود نتیجه بگیریم و لذت، شادی و افتخار را برای تیم و هواداران به ارمغان بیاوریم.
ما نمی توانیم جذب یا نگرانِ محبوبیت آسان(بادآورده) شویم.
به محبوبیت ساختگی و پوشالی اهمیت ندهید.
برای اینکه قهرمانی بزرگ و واقعی باشید و نقش رهبری داشته باشید، هزینه زیادی لازم است.
در دام قهرمان بودن با قیمت ارزان نیفتید.
خدا این فرصت را به شما داده تا با استعداد و کار در فوتبال آن را انجام دهید. فقط انجامش بده!
استفاده نکردن از این هدیه جرم است.
متعهد و درگیر آبروی خود باشید که قهرمانی واقعی و الگوی جامعه باشید که باعث می شود مردم، خانواده و دوستانتان به شما افتخار کنند.
در فوتبال، سایر مسائل به خاطر شکست و حسادت است.

۰۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۷

وحید امیری یکی از ستاره‌های ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود. تا جایی که یکی از خبرنگاران انگلیسی‌زبان از او پرسید آیا دوباره می‌تواند لایی به پیکه را تکرار کند یا خیر. او از بازی مقابل انگلیس محروم شد اما شاید این شانس را داشته باشد مقابل ولز بازی کند؛ هر چند که فیکس بودنش بعید است اما یکی از بازیکنان تعویضی می‌تواند لقب بگیرد.

۰۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۸

حسین حسینی در موقعیت نامناسبی شانس بازی در جام جهانی را به دست آورد و ۱۱ دقیقه پس از ورود به زمین پس از تعویض اجباری بیرانوند سه بار دروازه‌اش باز شد تا با شرایط روحی بدی به کار ادامه بدهد. طارمی که تجربه‌های بزرگی از حضور در رویدادهای جهانی و همینطور مهم‌ترین تورنمنت فوتبال جهان دارد پس از باز کردن دروازه انگلیس در این لحظه از توقف بازی استفاده کرده تا به سنگربان تیم ملی روحیه بدهد.

۰۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۸

هنوز خبر رسمی در مورد مصدومیت علیرضا بیرانوند به بیرون منتشر نشده است؛ اما احتمال غیبت او برابر ولز حدود ۹۰ درصد خواهد و بود حتی شاید علاوه بر آن جدال با آمریکا را هم از دست بدهد. در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، بدون شک شانس بازی برای امیر عابدزاده افزایش پیدا می‌کند. او که دومین جام جهانی پشت سر خود را تجربه می‌کند، به دنبال این است در نهایت طلسمش را باطل و برای ایران در میدان جهانی بازی کند.

۰۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۲

نیمکت غنی تیم ملی فوتبال انگلیس یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این تیم در جام جهانی قطر به شمار می‌رود؛ ویژگی‌ای که در مصاف با ایران نیز در یک بازی آسان به رخ کشیده شد و پس از عبور از مرحله گروهی هم می‌تواند مزیت رقابتی بزرگی را برای سه‌شیرها در مقایسه با سایر مدعیان قهرمانی جهان ایجاد کند.

۰۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۸

*احمد نوراللهی هم یکی از بازیکنانی بود که نتوانست در مصاف با انگلیس آن پتانسیلی که دارد را به عرصه ظهور بگذارد و شاید همین این موضوع به دلیل ترکیب و آرایش ناموزون کی‌روش بود که شانس درخشش از بسیاری بازیکنان تیم ملی را گرفت.

۰۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۳

نوبت به رضاییان می‌رسد؟ این سوالی است که جوابش در ذهن کارلوس کی‌روش است. اما هیچ بعید نیست او مقابل ولز به میدان برود. چرا که تبحر خاصی در ضربات ایستگاهی دارد و مطمئنا یکی از برنامه‌های کی‌روش رسیدن به گل از این راه خواهد بود.

۰۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۱

دراگان اسکوچیچ در واکنش به شکست ایران‌ برابر انگلیس نکته‌ای جالب توجه‌ به زبان آورد و گفت: در بیست دقیقه اول ترس در هر دو تیم دیده می‌شد ولی وقتی ایران ابتکار عمل را به انگلیس داد، آنها با نفوذ از کناره‌های زمین گل زدند. آنچه از همه خنده‌دارتر است این است که کی‌روش بیشترین تغییر را در همین قسمت از زمین ایجاد کرد! خبر تکمیلی…

۰۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۹

سردار آزمون حالا آماده به رزم است. بازیکنی که مهره‌ی مهمی برای بازی با ولز محسوب می‌شود و کی‌روش دستور ویژه برای آماده کردن آن صادر کرده، درست به مانند تصمیمی که قبل از جام جهانی و هنگام مصدومیت او گرفت و یکی از افراد کادر فنی را به دبی فرستاد تا با کار اختصاصی ستاره تیمش را به قطر برساند. حالا احتمال بازی نکردن سردار مقابل یاران گرت بیل بیشتر از بازی نکردنش است.

۰۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۷

غیبت شجاع خلیل‌زاده‌ در بازی روز گذشته مقابل انگلیس، یکی از اتفاقات تعجب برانگیر ترکیب ایران بود که سوالات زیادی را در ذهن ایجاد کرده است. با این حال او به خاطرات تلخ ۲۴ ساعت گذشته قیچی زده و به دنبال اثبات توانایی‌اش برای جدال با ولز است تا بالاخره در میدان جهانی حاضر شده و به آرزوی همیشگی‌اش یعنی بازی در این تورنمنت حساس برسد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true