×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اصغر کاردوست حق بزرگی گردن من دارد/ مردم در بازی بعدی سنگ تمام بگذارند

سجاد پذیرفته بعد از پایان مسابقه امروز در مصاحبه اختصاصی با تجدد نیوز گفت: تیم ما خیلی تیم خوبی است و بی شک حق مان قهرمانی در لیگ برتر می باشد، چرا که اگر از نظر مهره نگاه کنیم بازیکنان ما بهتر از بازیکنان مهرام هستند حتی دیدیم که دو بازیکن خارجی مهرام را هم با دفاع خوب و حساب شده توانستیم به خوبی کنترل کنیم.

وی در مورد کم بازی کردنش در مسابقه سوم گفت: نیمکت نشینی من کاملا سیستماتیک بود و بایستی کم بازی می کردم دلیلش هم قد بلند پست چهار تیم مهرام بود.

بازیکن شهرداری تبریز در مورد واگذاری نتیجه در کوارتر آخر در دو بازی قبل گفت: بازی دوم در تبریز را ما به داوری باختیم، زمانی که در کوارتر ۴ سه تا فول پشت سر هم برای ما گرفتند و برای من تکنیکال فول داد سر رشته بازی از دست در رفت و بازی سوم را که فقط با ۳ امتیاز فاصله باختیم که میتوانستیم آن را هم ببریم ولی بعضی اشتباهات داوری باعث شد که تمرکز تیم بر هم بریزد و کلا نتوانیم نتیجه را برگردانیم.

وی در مورد درگیری به وجود آمده در جریان بازی با اصغر کاردوست گفت: سیستم ما کلا این بود که من یار مقابل اصغر و او هم یار من را نگه دارد، ولی در آن صحنه مچ من پیچ خورد و بازیکن مقابل اصغر توانست خلق موقعیت کند و آنجا هم یه لحظه تحت تاثیر جو و فشار بازی سر من داد زد که چرا یار مقابلش را ول کرده ام. ولی در هر حال و به هر دلیل سر من داد زده باشد حق دارد به لحاظ اینکه بزگ تیم است و گردن من حق دارد. داد زدنش هم دلیل بر این نیست که قصد تخریب من را داشت و در آن صحنه می خواست من را تشویق کند و من هم از آن فریادها انرژی گرفتم

او ضمن تشکر از کادر فنی تیم گفت: دست آقا مهران  درد نکند که امروز به من اعتماد کرد و خدا را شکر من هم توانستم جواب اعتمادشان را خوب بدهم.

این بازیکن اهری شهرداری تبریز با قدردانی از زحماتی که تمامی هواداران تا به حال متحمل شده اند از مردم خواست  با حضوری حماسی در بازی آخر که به منزله مرگ و زندگی هم می باشد با  تشویق های خود تیم ر ا در کسب قهرمانی یاری کنند .

پذیرفته در پایان با بیان این نکته که بسکتبال است و نمی شود پیش بینی کرد که در بازی پنجم برنده مسابقه چه تیمی خواهد بود گفت: شهرداری تبریز تمام تلاش خود را خواهد کرد که با یک برد شیرین قهرمانی را به مردم تبریز هدیه دهند/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true