×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مردم تبریز به نتایج فینال بسکتبال حساس هستند و آن را دنبال می کنند.

به گزارش تجددنیوز، علیرضا رحیمی پس از دیدار تیم های بسکتبال شهرداری تبریز و مهرام تهران در سومین بازی فینال لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی بود و تیم ما توان پیروزی در این دیدار را داشت اما روند بازی به گونه ای پیش رفت که برتری تیم ما در کوارتر چهارم مقداری کمرنگ شد.
وی ادامه داد: با این حال تلاش بازیکنان و کادرفنی تیم بسکتبال شهرداری در این بازی قابل قبول بود و ما فاصله چندانی با پیروزی در بازی سوم فینال نداشتیم.

رحیمی با اشاره به حضور و حمایت هواداران از تیم بسکتبال شهرداری تبریز در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران، عنوان کرد: هواداران ورزش تبریز بی نظیر هستند. آنها هر موقع احساس کنند که تیم های شهرشان نیاز به حمایت و همراهی دارد، به یاری این تیم ها می آیند. اینها همان هواداران فهیم و عزیزی هستند که تیم های تبریزی بخصوص تراکتورسازی را در ورزشگاه ها تنها نمی گذارند.

وی افزود: در بازی امروز برابر مهرام، هواداران تبریزی برای تیم شهرداری سنگ تمام گذاشتند و از یکی، دو ساعت قبل از شروع مسابقه تا دقایقی پس از اتمام بازی، تیم را تشویق کردند. واقعا چنین تعصب و غیرت قابل تحسینی مختص هواداران ورزش تبریز است و آنها با شور و شعور بالای خود، امروز نشان دادند که با فرهنگ و اخلاقی زیبنده، تیم مورد علاقه خود را تشویق می کنند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در ادامه به لزوم حمایت هرچه بیشتر هواداران تیم های تبریزی در بازی چهارم فینال بسکتبال اشاره کرد و گفت: ما از سه بازی قبلی یک بازی را بردیم و دو بازی رو واگذار کردیم. حالا در بازی چهارم باید تیم مهرام را شکست دهیم تا سرنوشت قهرمانی لیگ را به بازی پنجم در تبریز بکشانیم. تیم ما در بازی چهارم بیشتر از هر زمان دیگری به حمایت هواداران نیاز دارد و ما این اطمینان را داریم که هواداران و بخصوص آذری زبان های ساکن تهران، اهمیت این بازی را درک می کنند و قطعا فردا سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی بیشتر از امروز شاهد حضور پرشور دوستداران ورزش تبریز خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: ما امید زیادی برای کسب اولین جام قهرمانی لیگ برتر کشور در رشته بسکتبال را داریم و حالا فقط یک همت و همدلی نیاز است تا برای اولین بار در تاریخ بسکتبال، تیمی از تبریز قهرمان لیگ برتر شود. این افتخار بسیار بزرگی است که بی گمان همه مردم استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز منتظر رقم خوردن آن هستند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true