×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کارخانه ماشین ‌سازی تبریز، هیچ بدهی‌ای به سیستم بانکی ندارد

به گزارش تجدد به نقل از تبریزمن سیدضیاءالدین شجاعی برهان که صبح امروز  به همراه سیدمحسن دلبری؛ مدیرکل امور استان‌های این وزارتخانه از کارخانه ماشین سازی بازدید می‌کرد با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: این بازدید بنا به درخواست و تاکید استاندار آذربایجان‌شرقی صورت می‌گیرد.

وی افزود: کارخانه ماشین‌سازی تبریز، عزت و آبروی این منطقه است و همواره دارای آوازه در سطح جهان بوده است و مردم تبریز نیز تعصب و غیرت ویژه ای نسبت به این کارخانه دارند.

شجاعی برهان ادامه داد: متاسفانه در مقطعی این کارخانه دچار مشکلاتی شد و موجبات نگرانی و دغدغه جدی و اساسی برای کارمندانش شد و این کارخانه به عنوان یکی از قطب‌هاب مهم صنعتی با مشکلات مالی و عدم پرداخت حقوق رو به رو شد.

وی با بیان اینکه از زمان بازگشت این مجموعه به صندوق بازنشستگان فولاد، تحولات و جهش‌های بسیار خوبی صورت گرفته، اظهار داشت: در اولین گام در راستای عمل به شعار جوانگرایی، مدیرعامل جوان و خلاقی برای مجموعه منصوب شد که منشا تحولات بزرگی شد.

مشاور ارشد وزیر تعاون، کار و‌ رفاه اجتماعی، پرداخت به روز حقوق و مزایا، افزایش۱۹۰ درصدی فروش، افزایش ۵۳ درصدی تولید و کاهش ۵۴ درصدی زیان و پرداخت تمام بدهی‌های این مجموعه به بانک‌ها که بطوری که هم اکنون این کارخانه فاقد بدهی به سیستم بانکی است، از موفقیت‌های مدیریت جدید این کارخانه در کمتر از یکسال گذشه برشمرد.

وی با اشاره بد اینکه در بازدید امروز، شادابی و انگیزه را در بین کارمندان دیدم، افزود: هم اکنون آرامش به این مجموعه برگشته و در راستای شعار سال، اقداماتی صورت گرفته که قابل تقدیر است و امیدواریم با حمایت هرچه بیشتر متولیان امر این کارخانه به نقطه اوج بهره‌وری از توانمندی‌های خود برسد.

شجاعی برهان در خاتمه سخنانش با اشاره به رضایت مدیریت استان از مدیریت کارخانه ماشین‌سازی تبریز خاطرنشان کرد: آقای استاندار در دیدار امروز از عملکرد صندوق فولاد و‌تیم مدیریتی ماشین سازی ابراز رضایت کردند.

شایان ذکر است در این بازدید، هیئتی شامل مدیرکل امور استان‌های وزارتخانه، تشکل‌های کارگری، مدیران و معاونین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیشکسوتان کارگری و کارفرمایی حضور داشتند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true